Zwroty i reklamacje

 

Procedura zwrotu

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz w wersji papierowej, a następnie dołączyć go do zwracanego towaru i wyślij na adres: KGK Trend sp. z o.o., ul. Ujastek 11, 31-752 Kraków.

Zwrot musi zostać zarejestrowany do 14 dni od dnia odebrania zamówienia.

Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Formularz zwrotu znajduje się tutaj.

Kontakt z nami: 731 594 345.

 

Procedura reklamacji

Zachęcamy do wypełnienia formularza reklamacyjnego poprzez system internetowy dostępny na naszej stronie: www.reklamacje.kgktrend.pl.

Umożliwi to śledzenie statusu postępowania, stały kontakt z serwisem, a także — w przypadku produktów wyszczególnionych w regulaminie — pozwoli Państwu na skorzystanie z gwarancji door-to-door. W ramach tej usługi serwis zajmie się organizacją i pokryciem kosztów transportu w obie strony.

Aby dokonać reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej: www.reklamacje.kgktrade.pl, a następnie oczekiwać wiadomości zwrotnej, zawierającej wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania zgłoszenia, w tym wysyłki towaru.

Możesz również wydrukować i wypełnić poniższy formularz, a następnie dołączyć go do reklamowanego towaru. W przypadku wypełnienia formularza w wersji papierowej przesyłkę wyślij na adres: KGK Trend sp. z o.o., Osiedle Centrum A 2, 31-923 Kraków.

Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Formularz reklamacji znajduje się tutaj..

Kontakt z nami: 530 183 248.